Bonna sittningen

Hur var gårdags kvällen då?
Jo den var helt okej... Jag var väldigt trött! Sittningen var lite seg, många fulla idioter från andra städer. Man fick massa roliga saker i sina godispåsar, men jag fick inte läppglans och reflex som alla andra. Vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Fick världens sänsta påse.
Det serverades lasagne till middag. Många tyckte den var supergod, att det är den bästa lasagnen dom ätit. Men jag tyckte inte den var så god, min är mycket godare och har mer smak.

Efter sittningen gick vi på mellanfest hos Richard. Det var väl okej, många av våra faddrar och några från våran klass. Efter det bar det av till Kåren igen. Det var massor med folk, riktigt roligt. Vi dansade och drack lite cider. Men det bästa var nog ändå Mora Träsk!


Lite roliga saker vi fick, det är Lakrits-shot i tuben.


Ett av många spex...


Marie och Linda


Jag och Anna som är i en helt annan värld...


Fåran fadder Fia är med i ett spex



Malin, Richard, Sofie? och Emma på Mellanfesten


 Sara, Henrik och Linda


Anna


Anna



I kön till Kåren för att komma in en andra gång.


Mora Träsk!!


Här sjungs det




Robin och jag..



Under kvällen har jag även hört ett par ha sex inne på tjejtoan, lite äckligt tycker jag.
Jag har även pussat en bög. Lite roligare och mysigare...

Kommentarer
Postat av: Lisa

men va söt sista bilden var då ;)

2008-10-12 @ 17:38:58
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0