Dagens Schema

Nu ska jag sätta mig ner och plugga lite ett tag...

Egentligen hade jag tänkt åka in till biblioteket och sitta där. Men när jag vaknade mådde jag inte alls bra. Jag måste ha sovit väldigt oroligt inatt. Sen så tror jag även att min förkylning spökar lite...

Jag hade sagt till mig själv att jag kulle vara i skolan runt 10 eller strax efter. Så jag är lite stolt över att jag typ hade ätit klart min frukost vid 10. Så jag hade inte så lång sovmorgon.


Idag blir det mest till att läsa i min fina lilla bok. Ska nog variera lite med att skriva lite på Hälsaarbetet i eftemiddag också. Men målet för dagen är iallafall att ha läst igenom dom kapitlen i boken vi har till tentan. Måste verkligen läsa dom en gång till.

Sen ikväll kl 20.00 så slutar min skoldag. Då kommer Ugly Betty och sen Desperate Houswives!!
Vad jag har längtat efter kvällens DH avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0