Ett minimalt ljus i mörkret...

Jag har kollat lite på skolor hemma om det finns någon som har laggt upp sin utbildning som här i Skövde. Det fanns inte en enda som har lagt upp på samma sätt. Men...
Det finns en skola som har likvärdiga kurser T1 och som inte heller har praktik under T1. Sista ansökningsdagen för att ansöka om förflyttning dit är den 15:e Oktober. Jag ska försöka få tag på nummret eller e-mail till den som är ansvarig för det.
Jag vet att jag inte kommer kunna börja i januari... Men jag skulle kanske kunna stå ut med att börja T2 till hösten. Läsa om den då, jag blir kvar här ifall att jag inte skulle komma in där.

Skulle verkligen vara underbart att få flytta hem igen.
Jag vill inte riktigt säga vilken skola det är... Men jag kan säga som så att jag har alltid velat läsa där.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad spännande! Jag hållar tummarna för att du får byta skola och flytta hem igen!

2008-10-08 @ 07:54:47
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0