Förvirrande eller vad!?

Nu har jag läst igenom allt inför provet imorgon. Vissa saker har jag läst om. Anteckningarna från föreläsningarna ska jag läsa en gång till.
Visst jag jag kan redögöra för det mesta och så. Men det jag tycker är jobbigt är att vi ska referera till läroböckerna i tentan. Då ska man komma ihåg i vilken bok man tyckte dom beskrev en sak bäst och vem/vilka som har skrivit just den boken. Jag vet ju knappt vad böckerna heter, ännu mindre vem/vilka som skrivit dom.
Hoppas bara inte dom vill att vi ska skriva om vad just den har skrivit i den och den boken, eller vem sa vad bland olika historiska filosofer. Då är jag körd!

Kommentarer
Postat av: Linda

Dessutom tycker jag att det är onödigt att kunna exakt vem som sa vad! Vad ska du med det till när du sen jobbar?

2008-10-10 @ 16:20:37
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller tummarna för dig i morgon, vet att det kommer gå bra. Andas, ta det lungt, stressa inte igenom, läs igenom alla frågor innan du börjar skriva. Krafsa inte bara ner nåt utan vänta tills svaret kommer till dig. Det kommer gå galant! Lycka till! Kram

2008-10-10 @ 19:28:26
URL: http://annagrillfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0