Fredags kvällen...

Jag skulle kuna välja att bara skriva om min kväll...
Men det känns så tråkigt. Visst jag har haft roligt. Jag och Anna har inte ens åkt hem samtidigt. Jag ville stanna kvar men inte hon, hon erbjöd sig dock att stanna kvar. Men det märkter på lång väg att hon inte ville. Så jag valde att stanna kvar. Kan desutom tillägga att taxichaufförn var riktigt snygg, det var hans fjärde kväll han körde.

Jag läste Lindas blogg nyss. Det är ju verkligen dom små sakerna som räknas i slutändan. Det är dom sakern jag saknar. Att ha någon som bryr sig om en. Att kunna bli överraskad med en middag när man kommer hem, eller någon som åker och köper en Pucko till en när en kompis pratat om det någon dag tidigare och fått en sugen på det.  Mitt så kallade ex gjorde inte många sådana saker... Kan vara en av många förklaringar till att vi gjorde slut, han brydde sig verkligen inte om att göra dom små sakerna för mig. Medans jag jämt gjorde dom för honom...


Under kvällen har jag och Robin kommit mycket närmare varandra. Vi pratade tom om att skaffa barn ihop om vi inte träffade någon annan innom ett par år. Det känns verkligen underbart att ha en killkompis som man vet att inenting kan gå snett med. Jag kommer inte få några som hellst kännslor för honom och han inga för mig... Han är gay.

Jag har dansat och haft riktigt roligt.

Malin var så söt och ringde mig för att kolla var jag var för en liten stund sen... Hon ville se till att jag kommit hem ordentligt. Bara att hon tänker på sånt medans hon har ett ragg är ju hur snällt som helst.

Jag har även tänkt på en sak jag och Linda pratade om när jag var hemma förra helgen. Vilket får mig att tänka på Anna G som hon numera heter. Hur glad och rörd hon blev över att bli gudmor till sin kompis barn.


Jag tänker verkligen mycket på barn numera...

Jag flörtade lite med P ikväll, men det käns ändå lite skumt, senast hånglade han ju med någon annan... Allt som har med killar känns så avlägset just nu. Man kanske skulle skaffa barn med Robin trots allt?

Ne om jag skulle ta och sova lite nu?

                                                                                      Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Du förtjänar någon som finns där för dig och gör de där extra små sakerna som får dig att må bra.



Och ja det var du som fick mig att bli så sugen på Pucko blink blink



Det låter som om du har haft en bra kväll iallafall. Ring mig när du vaknar. puss puss

2008-10-25 @ 09:07:48
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0