Hur ska det här gå?

Nu har jag samlat ihop allt jag ska plugga på i en samlad hög. Det är 5 böcker, varav två ska jag läsa ut helt. Sen är det anteckningar och kompendier från 7 föreläsningar.
Så det är en fin liten hög.

Men det jag inte förstår är hur jag ska klara mig dom här dagarna i min lägenhet?! Nu har jag varit här sen klockan 12.00 ungefär. Sen jag kom hem har jag ätit lunch, mellis och är redan vrålhungrig! Jag blir verkligen hungrig av att plugga och då har jag inte pluggat speciellt mycket än idag. Hur ska då resten av veckan gå?
Jag får väl försöka äta massor av frukt... Vilket betyder att jag måste åka till ICA Maxi och göra av med pengar. Vivo här har ingen fräch frukt.

Nej om jag skulle ta och äta något till middag kanske?






Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken rolig plugghög du har... verkligen :/

2008-10-06 @ 18:07:18
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det där minns jag allt. Jag tror att kilona hoppar på en när man pluggar, måste ligga i böckerna. skitjobbigt. Därför är ett hett tips att sitta på nåt bibliotek, där får man inte äta. dessutom kan det vara lite pinsamt att sitta och trycka i si en massa grejer när ingen annan gör det. Nä, bibblan är mitt hetaste tips, då känner man inte lika mycket sug heller- det finns ju inget att äta. Bulla upp med vatten, banan och tuggummi. Funkade för mig ialla fall. Lycka till! Kram

2008-10-06 @ 19:34:49
URL: http://annagrillfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0