Idiot till granne!

Vid strax efter två la jag mig ner i sängen/soffan för att sova ett tag. Men tråor ni jag kunde det då?
Nej självklart inte! Min idiot till granne ovanför mig höll på att kolla på sin jävla arabiska tv skithögt! Dom måste vara döva där uppe. Hade det varit på svenska eller engelska så skulle jag kunna förstå vad dom säger, så pass högt är det.
Efter en timme ungefär så gav jag upp i att ens försöka sova mer. Då minsan passade det att sänka volymen.
Det är även den grannen som kan ha på tvn högt på näterna.

Jag har verkligen haft otur med grannar som spelar konstig musik eller har tvn på högt.


Jag får väl vara glad över att ha legat och kollat på tv en timme iallafall... Hade dock behövt sova lite.

Kommentarer
Postat av: Spådam Annki

Hej !

Usch vad jobbigt, jag har ett råd köp öronproppar på Apoteket så du har om det blir kris.

Kram Annki

Trevlig Halloween ; )

Ps

Har du ätit pumpa någon gång ?

2008-10-31 @ 16:06:35
URL: http://kartomantik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0