Jävla skit!!

Nu håller mitt internet på att krångla igen!! Blir galen på det här mobila bredbandet!!
Ska fan kolla upp om jag kan säga upp det på något sätt. Kan ju inte ha ett bredband som inte fungerar till och från. Igår fungerade det helt perfekt utan några som hellst problem, idag har det redan laggt av 5 gånger kanske. Då har jag även suttit och pluggat 1 timme utan att ha på internet för det hade laggt av.
Precis som förra gången så kan jag inte komma in på vissa sidor. Det tar några minuter innan en del sidor kommer upp och andra håller på att uppdatera tills jag ger upp och byter sida.

Jävla skit mobilt bredband!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhhhh jag skulle fan åxå bli galen, hatar när saker inte funkar som man tänkt sig! Lycka till! Kram

2008-10-23 @ 15:57:26
URL: http://annagrillfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0