Oväntat besök...

Idag har det inte blivit mycket plugg... Lite ångest över det måste jag erkänna.
Jag kom igång ganska bra efter lunch med allt. Men efter ca 30 min så ringde mig pappa, han var på väg mot Skövde från Ulricehamn. Han och hans jobbakompis tog den vägen mot Stockholm då det var vägarbeten den andra vägen om jag förstod det rätt. Så han ville bjuda mig på en fika.
Då gick det ju åt ca 2½ timme där.

Sen när jag kom tillbaka till lägenheten så kom jag verkligen inte igång med plugandet.
Men efter mycket om och men så har jag nu iallafall läst ca 3 timmar idag, vilket är 3 timmar för lite. Blir nog till att läsa till efter midnatt idag igen. Men imorgon får jag inte sova lika länge som jag gjorde idag.
Så imorgon kommer jag inte göra så mycket mer än att läsa, äta och gå på toaletten. Möjligtvis kolla en halvtinne på tv för att göra något annat.

Men att ha missat lite tid idag gör mig inte så mycket. Det var så mycket roligare att få träffa pappa än att plugga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0