På tåget

Nu äntligen sitter jag på tåget hem!!
Ska verkligen bli helt underbart att få komma hem. Visst det är inte så roligt att åka tåg, men det är värt det. Det enda negativa med dom här billiga biljerna är att jag inte har tillgång till eluttag. Det skulle ju vara drömmen! Men jag känner att jag vill inte riskera att bli utkastad ur 1a klass om jag sätter mig där.

Så jag njuter av den stunden jag har med datorn just nu.
Jag har ju Linda att prata med på MSN :)

Sen när datorns bateri är slut har jag min iPod och tre tidningar att roa mig med. Köpte även lite plockgodis att äta på, det gör faktiskt resan lite roligare. Inte så nyttigt, med gott.

Kommentarer
Postat av: Lisa

man ska inte vara nyttig jämt

2008-10-16 @ 18:53:37
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0