Plugga, plugga och plugga...

Den här dagen har verkligen varit jobbig... Inte jobbig fysiskt men psykiskt. Det är väldigt jobbigt att läsa i den boken jag har läst, det är så mycket man ska ta in. Det är delvis även ganska mycket svåra ord och man kan behöva läsa om ett stycke en eller två gånger.
Nu har jag ca 1½ kapitel kvar i just den här boken.... Innan jag ska gå vidare till nästa.
Mitt mål är att läsa ut den här boken + att läsa alla anteckningar.

Så vi får se hur det går... Ska kolla på TV ett tag nu, så jag får väl sitte uppe och läsa till strax efter midnatt skulle jag tro. Jag vill ju verkligen få in texten jag läser, så jag måste läsa allt noggrant.
Stackars mina ögon säger jag bara.

Kommer inte göra så mycket mer än att läsa i ytterligare två dagar sen... Känns inte så lockande kan jag ju säga.

Kommentarer
Postat av: Linda

Gah jag vet hur det känns! Jag har precis kommit hem från mamma där jag pluggat, usch!

Man blir så trött och mosig i huvudet

2008-10-08 @ 20:55:57
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0