Så Extremt Frustrerad!!

Nu kommer jag vara så sjukt ärlig och rak på sak. Har någon emot det så får ni har det. Det här ska nog ingen pryd läsa...

________________________________________________


Jag har ju varit singel nu i 2 år.  Så mitt sexliv har inte varit det bästa. Jag träffade ju M lite ett tag, men det var inte så seriöst eller ofta. Jag träffade tom E några gånger bara för att. Men sen M har det inte funits några tecken på ett sexliv alls...

Förutom en gång i sommras. Men då hade jag en sån underbar kompis som hindrade det hela. Tack vare henne så tog han avstånd helt från mig.
Inte så snällt att göra så som kompis, vad som hände helt vill jag inte riktigt gå in på.

Nu i ca 1 veckas tid har jag drömt om en kille, jag vet inte riktigt vem han är. Men han är jättelik en kille som jag känner lite här i Skövde. Men jag tror inte det är han jag drömmer om.
Dom första 3-4 drömmarna så flörtade vi bara, jag tror även vi dansade. Nu i den sista drömmen så satt vi i en föreläsningssal eller i en biograf, kan även ha varit en blandning. Där började det med att vi sitter brevid varandra och efter ett tag håller vi varandra i händerna. Efter ett tag så kysser vi varandra... Efter den kyssen så säger han att han är så glad att han träffat mig. Då vaknade jag av att jag fick ett sms.

Jag kan verkligen inte sluta tänka på den drömmen och killen... Jag har ju haft ganska många sanndrömmar och dom här drömmarna är så verkliga på något sätt.


Jag måste träffa någon snart innan jag blir galen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0