Pluggandet går ...

Pluggandet går verkligen segt idag!!
Jag hade bestämt mig för att ha kommit ganska långt på inlämningsuppgiften idag. Men efter min promenad och så på förmiddan så försvann all min lust till att plugga... Poff! sa det och jag hade tappat all lust.
Jag har kanske kommit 1/3 av det jag hade tänkt mig idag. Det är inte bra, riktigt dåligt måste jag säga.
Ska nog försöka plugg ganska länge ikväll för att hinna ifatt. Vill nog till biblioteket och plugga fysiologi imorgon. Prova på att sitt där en dag inför nästa vecka, då måste jag lägga ner all min energi på fysiologin...
Därför måste den här uppgiften mer eller mindre vara klar i helgen.

Inte roligt att vara mig just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0