Vaccination?

Nu har jag kommit fram till något riktigt viktigt.
Jag måste vaccinera mig mot influensan!
Men frågan är vart? Jag tror att jag tillhör vårdcentralen här i Södra Ryd, men dom har tydligen inte så mycket personal. Så då är frågan... Ska jag ringa till vårdcentralen hemma och hoppas på att kunna få vaccinera mig där nästa fredag eller måndag? Det är ju egentligen där som jag hör hemma.
Sen så kanske dom inte riktigt vill vaccinera mig här heller, man vet ju inte hur dom ser på mitt hjärtfel. Hemma vet jag att jag skulle få, där är det även bara att säga att jag jobbar på Pomona.

Ska nog ta och ringa runt lite på måndag...

Har även för mig att man måste vara helt frisk för att få vaccinera sig. Undrar om det stämmer? När i så fall räknas jag som helt frisk? Jag är ju mer eller mindre förkyld hela tiden känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0