En orättvis värld vi lever i

Världen är väldigt orättvis!!
Jag har en gamal klasskompis som fick barn ungefär samtidigt som Linda. Hennes som fick cancer besked i sommras, varje förälders mardröm. Nu har cancern kommit tillbaka i den lille killen. Det handlar bara om dagar kanske timmar...

I den här kamen om att lille Victor ska få ha det så bra som möjligt sin sista tid i livet så får han inte vara hemma. Håbo kommun ger inte vård i hemmet, det tycker jag är riktigt dåligt! Alla ska om dom vill, få dö i sitt hem. Jag tror att det även är viktigt för föräldrarna i det här fallet att få ha sin son hemma den sista tiden.

Artikel från Aftonbladet

Jag har följt Victors kamp nu ett tag... Är så sorligt att en så liten pojke inte får chansen att leva. Även om jag och hans mamma kankse inte var dom bästa kompisarna i skolan, så tänker man ändå lite extra på henne och det hemska hon råkat ut för.

Kommentarer
Postat av: Maria

fy va hemskt!! har träffat dom på jobbet flera gånger då systern till honom (den lille)gick där för nått år sen..:*(

2009-04-13 @ 17:19:32
Postat av: Linda

det är fruktansvärt :(

2009-04-13 @ 23:20:12
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0