Helgen 24-26 April

I fredags åkte jag då på kryssning med två från mitt jobb. Till en början var det jätteroligt. Men ju mer tiden gick så kännde jag mig som ett tredje hjul, nu ska ni inte komma och tro att det var mitt fel. Jag verkligen försökte prata med dom hela tiden, men dom viksade till varandra och skrattade hela tiden. När jag frågade vad dom skrattade år så kanske pekade dom på någon eller sa att han som gick bakom dig... Så var det nästan hela tiden. Inte så roligt, dom gick även själva och åt frukost vid 8 tiden bara för att dom inte kunde sova.
Så med andra ord så var kryssningen sådär. Som ni ser på bilderna så står dom ihop hela tiden och jag själv... Vi tog en usel bild med oss tre på.

     

     



I lösdags så åkte jag och Linda in till stan. Vi var och såg på RAW Comedy Club. Så roligt! Vi har ju längtat efter att se Magnus Betner i evigheter, men han var faktiskt tråkigast måste jag säga. Bäst och snyggast var nog Mårten Andersson, även Robin Paulssonvar riktigt roligt och den brittiska kvinnan Jo Caulfield.
Men det som hände efter RAW har jag ingen lust att skriva om... Jäva Stockholms Parkering och Securitas säger jag bara!! Sen att jag träffade en skräckfilmshäst gör ju inte saken bättre.



Innan jag åkte till Linda i lörsads så var jag även en sväng hos Ari&Tuija och där var även lilla Emil. Han är så lik sin pappa! Han är även världens lugnaste bebis och förflyttar sig på ett så coolt sätt. Han likson ställde sig dubbelvikt eller på alla fyra rättare sagt och sen på något sätt satte sig mer åt det hållet han ville. Så förflyttar han på sig istället för att krypa.

     


Idag var jag ochså en stund hos Linda, drack lite kaffe, pratade med Linda, Tomas, Jim, Robin och Elina. Måste säga att Elina hade världens gulligaste klänning. Förutom Elina så bjuder jag på några härliga sommarkännslor-bilder.

     

  

Kommentarer
Postat av: Maria

va trist att inte båt resan blev så lyckad :(dålig stil !!!

2009-04-27 @ 09:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0