JÄVLA SKIT FÖRETAG!!

Det är meningen att jag och två till från jobbet ska åka på en kryssning på fredag. Vi hade bokat en A-hytt men fönster och allt. Vi hade även bokat in så att vi skulle äta på buffen kl 19.00.

Men dom jag ska åka med var lite tveksamma till priset, så jag bokade en ny hytt för att kolla priset om dom tyckte att den summan var bättre. Det var en B-hytt och buffen var kl 20.30. Så det är inte lika attraktivt. Skillde dessutom bara 50 kr.

Nu när jag skulle boka av B-hytten så finns tydligen inte min A-hytts bokning kvar!?!
Det är någon idiot som sitter och kollar bokningarna och då sett mitt namn på två bokningar och därför bokat av den första (A-hytten)! Så helt plötsligt står vi utan någon som hellst hytt!!

Jag bokade snabbt upp den sista B-hytten som finns och buffen kl 20.30 och sen ringde jag till företaget. Hon i telefonen var lite sådär otrevlig. Sa att man typ få skylla sig sjlv om dom upptäcker att man bokat två hytter på samma resa. Men då kan jag tycka att dom borde höra av sig till kunden i fråga och kolla upp det!
Så hon kanske skulle kunna ordna att vi får äva vid 18.30 istället. Hoppas jag verkligen! Nu blev resan då 50 kr billigare, men vi får ju inte den bra hytten. Jag ska kolla med mina kollegor om vad dom tycker om saken.

Jag är riktigt arg på företaget nu!! Har fan ingen lust att åka med dom längre!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad dumt! Tänk om du bokade åt flera persiner då så ni behövde båda hytterna!?

2009-04-21 @ 17:20:59
URL: http://emmacandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0