Låtar

Lite låtar då...

Först har vi Måns. Måste säga att han verkligen är så lik en gammal klasskompis till mig, en del drag är verkligen på pricken lik honom. De roliga i det hela är att min klasskompis morfar bor på mitt jobb, och jag ser verkligen min klasskompis i honom. Så jag sköter om en gubbe som påminner om en gammal Måns Zemerlöw :P
Låten påmminer mig även om Maria, hon har alltid gillat Måns. Så när jag hör Måns kommer jag att tnka på Maria och Cara Mia.




Sen har vi även en låt som verkligen betyder så mycket för mig!! Vet inte hur många gånger jag och Linda har lyssnat och dansat till den här låten. Nr jag hörde den på kryssningen i fredags önskade jag bara att jag var där med några andra.



Kommentarer
Postat av: Maria

oh han är så snygg lille "Mums mums" ... jag älskar denna hans akustiska versioner .. denna är så fin <3

2009-04-27 @ 12:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0