Onsdag 22 April

Jävla skitmöte!!
Det var nån tjej från kommunen som var där och pratade om miljöfrågor. Hon pratade i ca 30 minuter... Hon pratade om massa olika saker, men det hon ville komma fram till egentligen var att berätta att hon finns.
Det var hon och sen det samma gamla vanliga pratet om schemat, helgbemanningen och vikarier.
Helt värdelöst APT-möte!! 


Förutom mötet fick jag veta en jätterolig sak angående en kompis till mig. Vill inte skriva för mycket här, hon får berätta om det i sin blogg själv först. Det är iallafall jätteroligt för henne!

Kan även berätta att jag ska köpa en systemkamera :)
Först hade jag inte tänkt det, men nu när jag inte ska till Mallis så har jag råd med den. Min Mallis resa har lite att göra med min kompis, eller Mallis resan som inte blir av. Jag får nöja mig med Rhodos nästa sommar istället.

Kommentarer
Postat av: Maria

Maria ler stort Vi kommer komma i väg utomlands igen även om inte just nu i år..promise!! vi får göra något billigare i sommar ;)

2009-04-22 @ 21:55:26
Postat av: Linda

haha inte så svårt precis att förstå vad du skriver om ;)

2009-04-22 @ 22:26:20
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0