Operation Vin

Ofta när jag dricker 1-2 glas rödvin på en kväll så brukar jag bli sååå trött!!
 
Har tagit det förut någon gång bara för att jag vet att jag måste i säng tidigt. Andra gånger när jag även varit sugen på ett glas vin så har jag däckat en timme senare ungefär.

Men inte idag!!

Jag hade hoppats på att ligga och sova redan nu. Men nej! Jag känner knappt av dom här två glasen rödvin jag har druckit. Vilket innebär att jag kommer få igga i sängen ungefär en timme innan jag somnar till något dåligt på tv. Så drygt!!

Det kommer iallafall bli en lång helg för mig. 7-21 imorogn och på söndag sen även 6.45-13 på måndag. Peter kommer få köra runt mig i en rulstol på måndag... *asg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0