Tisdag...

Nu äntligen är det sista natten hos mina föräldrar!!
Imorgon efter jobbet åker jag ner till Skövde för att packa det allra sista innan flytten. Har lite blandade kännslor inför att åka ner dit. Hade jag fått bestämma så skulle någon annan fått åka ner dit och fixa allt. Men men...
Jag har iallafall min kamera nu =)

Det har blivit så mycket annat som är jobbigt just nu, eller mycket och mycket. Det är en väldigt jobbig situation på jobbet nu. Jag trivs verkligen inte alls! Från att ha varit så glad över att vara tillbaka till att bara vilja krypa in i en håla någonstans på en vecka. Efter helgen känns det inte bra där, gårdagen var okej. Men idag var det hemskt!
Jag ville bara skälla ut dom! Dom vet hur läget är på 5:an, men ändå skulle dom båda ner på 4:an och lämna mig själv. Jag var så jävla nära att bara skrika på dom! Men hade jag börjat skällt på dom så hade tårarna kommit... Hela dagen har varit riktigt jobbig.


Om jag kanske skulle försöka sova lite? Kommer bli tufft imorgon också, alla som inte vet hur det var på båten. Jag kommer då inte prata med dom i onödan. Hur ska jag orka?
Känner jag mig själv blir det chips på centralen som får följa med ner till Skövde, men det är just det beteendet jag behöver bli av med. Jag som äntligen börjat fått in ganska bra matrutiner.


Blev inte riktigt det glada inlägget jag började skriva på....
 

Kommentarer
Postat av: Linda

kramar om Det kommer att bli bättre på jobbet snart ska du se.

Vi ska iallafall ha roligt i helgen!

2009-04-29 @ 09:37:00
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0