Torsdag 23 April

Jag var som tur var inte 1a på lägenheten. Då slipper jag oroa mig om det över helgen. Vill ju ha en större lägenhet, men den känns som att den är på helt fel ställe. Jag skulle inte trivas där.

Ska vara så skönt att få vara ledig  i två dagar. Men jag ska väl inte klaga, har ju redan varit ledig i två dagar och jobbar bara torsdag och fredag. Kommer ju dessutom gå tidigare från jobbet imorgon :)

Hoppas verkligen det blir en bra helg.
Cinderella imorgon och Magnus Betner på lördag. Lite synd att jag inte frå träffa morbror, men han kommer över snart igen hörde jag rykten om.

Om jag skulle ta och lägga mig kanske? Skulle behöva duscha innan jobbet imorgon, vet inte hur det blir med duchandet på båten.





Tänkte bara uppmana folk om att läsa en text två gånger innan dom komenterar!
Sen så tänker jag även ta bort alla komentarer där det står Anonymt. Har någon missat skriva i namn och jag vet vet det är så låter jag det vara kvar, jag känner igen vissa ip-nummer.
Är less på folk som skriver saker som dom inte har någon aning om bland komentarerna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag missar ibland att fylla i, jag har "kom ihåg mig" rutan i kryssad men ibland funkar inte den

2009-04-24 @ 09:24:24
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0