Allmän toalett?

När jag gick hem från tåget för snart en timme sen,har varit hos Sara, så hände något inte helt ovanligt här i Bålsta. Eller det som hände är mer vanligt en fredag eller lördag kväll/natt.
Den lilla biten mellan tåget och min lägenhet, vilket tar ca 5 min kanske max. Så gick jag förbi 2 killar som stod och kissade i en buske! Dock inte tillsammans eller samma buske. Ena stod vid parkeringen hos Maria och en tjej stod nästan brevid honom och sen andra stod och kissade i en buske vid polishuset. Lika bra att kissa där när man ändå kissar ute kanske? Böter som böter... Den killen som stod vid polishuset var så jävla full! Knappt så att han ens kunde stå upp, inte lätt att försöka stå och kissa då... Han är ju trots allt en man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0