Älskade sol!

Jag är verkligen så extremt beroende av solen! Får inte jag se solen på ett antal dagar så blir jag verkligen deppig.
Ibland förstår jag inte hur jag ens överlever vintern.

Igår så kom Maria hit och vi drack kaffe och sen solade i ca 2 timmar, då kom molnen...
Hur underbart som hellst!! Jag mådde bra.
Sen att jag skulle få vara ledig och solen ska skina idag, det får mig på lite bättre humör. Dock så skulle det vara växlande molnighet...
Så jag hoppas verkligen att det bara är tunna små moln.

Även om solen får mig att må bra just idag. Så finns det saker som gör att jag ändå inte är på topp.
Tänk att det kan finnas så många små saker som händer och sker som påverkar oss människor så mycket. Jag kan inte riktigt ge något exempel, men alla dessa saker har jag hela tiden i bakhuvudet. Inte så skoj alltid...

Nu ska jag iallafall ut och njuta av solen, samt spela lite Gyllene Tider tror jag...

Så här skulle jag vilja njuta av solen mer än jag får göra i dag....
Fler resor med andra ord! Eller varmare och soligare sommrar i Sverige.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0