Back to work...

Ja då var semestern över för den här gången.
Kan inte direkt påstå att det varit en lyckad semester, eller sommar....
Började med svinkoppor i midsommar och nu en förkylning som vägrar gå över. Visst jag har väl gjort några roliga saker, som firat midsommar med Sara & co, Kolmården och ett antal vin/cider kvällar.
Men Finlandsresan var inte så lyckad, Leffe har gått bort, vädret har inte varit på min sida alls och just nu känns allt i mitt liv bara skit.

Just nu känns det som att jag kommer komma till jobbet imorgon och få veta att min gumma är dålig eller gått bort. Egentligen så får man ju inte lägga upp bilder utan att fråga personen i fråga, men hon är extremt dement och jag vet att andra på jobbet laggt upp bilder. Så därför bjuder jag på denna...


I som gosar med Anettes lilla Tuff

6.45 till ?
Ingen aning om hur länge jag kommer behöva vara på jobbet imorgon. Hoppas inte längre än till 14, vem vet... Chefen kanske inte ens kommer låta mig vara kvar och fixa allt i besched...
Har ingen lust att jobba...

Kommentarer
Postat av: Lisa

shit va söt!!!!! Min gumma, det där!!!

2009-08-08 @ 14:21:40
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0