FEL

Jag har funderat lite dom senaste dagarna... På varför det går som det gör i mitt liv just nu.
Enda anledningen jag kunde komma på är mig! Det är mig det är fel på!
Jag som person verkar verkligen inte funka just nu.
Det måste ju vara mig det är fel på med tanke på allt som händer i mitt liv.
Händer det något bra, så hoppas jag ju så klart på det. Inte speciellt mycket, men jag hoppas.
Men så klart så går det åt skogen då, inte ens när jag inte hoppas går det fel...
Jag har inte ens ork att vidare utveckala vad jag menar... För det kan ju inte annat än att bli fel.

Kommentarer
Postat av: emman

Ibland känns det så!

men snart vänder det.. och då är du på de lyckligas väg igen! Sluta inte att hoppas!

2009-08-28 @ 20:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0