GirlPower!

Nu i helgen när jag har jobbat så har vi självklart pratat en massa tjejsnack. Om killar, kroppar, barn och så vidare.... Som vanligt så var jag väldigt utanför när det gällde barn. Då dom andra har och en är till och med gravid.
Men så kom vi till en sak som jag tycker är riktigt roligt.
Det är hur vi tjejer kan få killar att bli alldeles till sig!
Tänk dig att du pratar med din kille i telefon, som du kanske precis träffat eller varit tillsammans med i 10 år, spelar ingen roll. SÅ är han bortrest eller bara ute på krogen... Hur kul är det inte då att retas lite med honom då? Kanske säga att det enda man har på sig är ett par trosor eller säga att du och en kompis precis har gett varandra en massage... Liknande saker kan ju verkligne få en kille att bli galen! Haha!

Liknande saker har vi pratat om... Sen har vi ju självklart skvallrat om allt och lite till.
Ne nu ska jag nog ta och fundera på min sovmorgon imorgon. Måste ju somna i tid ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Det kanske funkade på Robin när vi var nykära men nu kan man sitta naken bredvid honom utan att han bryr sig alls

2009-08-17 @ 11:59:22
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0