Lugn kräftskiva

Igår så åt vi lite kräftor!

Eller det var bara jag och R som åt kräftor, Maria åt sallad och C åt typ inget. Var riktigt trevligt. Sen satt vi och drack lite och bara umgicks. Blev en ganska lugn kväll.
Maria och C gick vid 12-tiden ungefär då R hade däckat på min säng! Gick verkligen inte att få liv i människan. Haha! Så jag gick och la mig direkt efter att dom gått. Riktigt skönt att somna i god tid. Idag gick jag dessutom upp i ottan! Har varit vaken i över en timme nu.
Måste även bara säga att jag inte riktigt förstår vad det är med mig just nu. Jag glömde nämligen att ta kort igår!! Tog bara ett enda kort... Lite dåligt gjort av mig.

Så det börjar bli dag för lite kaffe i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0