Måndag kväll...

Nu har mitt internet krånglat lite i typ 2 dagar.. inte helt chockerande!!
Därav den sena uppdateringen från lördagen, kunde bara ladda upp någon enstaka bild åt gången och sen la allt av. Men nu är det uppe iallafall!

Jag är helt slut i kroppen idag, har ont typ överallt och lite till!
Känns som om jag skulle ha haft världens träningspass i helgen, med inriktning på axlar och rygg. SÅ ont så. Peter kunde knappt massera mig för att jag hade så ont.
Men jag får väl skylla mig själv, är man ute och festar till kl 6 på morgonen så... Eller riktigt till kl 6 blev det inte, men det var väl ungefär då jag somnade.

Ja ja... får väl ta det lite lugnare i helgen som kommer...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. så mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0