Våga färga håret en vecka som denna?

Jag har i kanske en vecka funderat på att färga håret, eller utväxten rättare sagt. Men bestämde mig mer eller mindre för att vänta tills jag går och klipper mig om några veckor. Kände ingen stärre press med håret trots att jag vet att jag har en utväxt!
Som jag tidigare skrivit så känns det här bara inte som en bra vecka.
Tror ni inte att en på jobbet idag påpekar min utväxt det första hon säger till mig!!

Trots att den här veckan känns som den gör så gick jag och köpte en hårfärg på ica efter jobbet och slängde in den i håret på utväxten.  Efter att jag börjat ha i färgen började jag tveka... Men kärde på iallafall, jag måste iallafall testa och se hur det går. I värsta fall får jag väl slänga i en mörkare färg eller så.

Men kors i taket så blev det okej. Jag tror dock jag missat lite av utväxten i bakhuvudet, men på ett sånt ställe man inte ser så mycket av... Nästan så att jag förväntar mig att vakna upp utan hår på huvudet eftersom det blev så pass bra som det ändå blev.


Oväntat bra resultat...

Kommentarer
Postat av: sara

snyggt

2009-08-19 @ 10:59:32
Postat av: Linda

Det blev ju bra :)

2009-08-19 @ 11:55:42
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Maria

snygging !!

2009-08-20 @ 19:03:29
Postat av: isabell

snygg blogg :)

2009-08-20 @ 23:19:06
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0