Virrig dag?

Vissa dagar är bara helt fel på något sätt...

Den här dagen har på något sätt varit så, men ändå inte. Dagen på jobbet började helt fel när vi var 5 på morgonen?! Hur är det möjligt?!  Vi brukar oftast vara 3 st och sen vid 9-tiden vara 5, eller ibland är vi 4 på morgonen och då 5 eller 6 vid 9-tiden. Lite skummt, men ändå skönt.
Vi han med ganska mycket, trots att  vi tog det lungt.

Sen har det varit så konstigt idag. Har inte ätit vid rätt tider, inte lyckats träna... Gick till gymet hela 2 gånger idag! Första gången var det redan 2 där och en tredje kom, sen sita gången stod någon i duschen och en annan skulle precis gå in och börja träna. Så jag låtsades bara kolla shemat... Haha!!

När jag gick från gymet så råkade jag träffa på en person jag typ känner, kanske? Kändes lite skummt, konstig stämning på något sätt... Människan var nästan lite nervös? Lite gulligt ändå. Men men... Får nog fundera på att inte ta den vägen till gymet eller jobbet igen.

Inte nog med alla konstigheter idag så har Maria varit här på kaffe! Eller det är inte konstigt, bara roligt! :)
Imorgon ska jag till Sara och dricka vin! Ska bli riktigt nice!  Hoppas bara jag kan gå lite tidigare från jobbet, vill inte komma jättesent till andra sidan stan.

Ne nu funderar jag seriöst på att ta en Piggelin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe 2 vändor till gymmet men inte träna nån gång :P Du är rolig du :D

2009-08-11 @ 22:28:13
Postat av: Katta

Men jag vill ju inte sitta i den där jävla maskinen när människor jag inte känner glor på mig!! Eller skulle du vilja göra det kanske? :P

2009-08-11 @ 23:26:45
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0