...

Anledningen till att dom närmaste typ 7 månaderna kommer bli förjävliga är för att min idiot till bror har tackat nej till en lägenhet. Så jag kommer vara tvungen att bo hemma hos mina föräldrar där jag egentligen inte får plats. Jag har en säng ja, men det är allt. Jag har ingenstans att ha kläder, inte en enda möbel får plats eller ens möjligheten att kunna prata i telefon Då mamma och pappas hus är extremt lyhört så har jag två som ska fråga ut mig om vem och om vad jag pratat med och om. 
Jag skulle kunna säga upp Kristians kontrakt, men då har jag ingen som hjälper mig att flytta och halva släkten som kommer vägra prata med mig för att jag slänger ut Kristian.


Nu tror jag att jag skiter i bloggandet ett tag framöver....

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu får bloggstrejken vara över tycker jag!

2009-02-14 @ 11:19:08
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu får du nu ta tag i din blogg igen, kollar varje dag om det hänt nåt men, icke sa nicke!

2009-02-15 @ 09:18:22
URL: http://annagrillfors.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nu får du nu ta tag i din blogg igen, kollar varje dag om det hänt nåt men, icke sa nicke!

2009-02-15 @ 09:19:27
Postat av: sara

jag instämmer helt

2009-02-16 @ 14:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0