Hemma från Thailand... :(

För dom som inte visste så är jag ju hemma igen...

Känns inge vidare att vara hemma igen.Hade gärna varit kvar 2-4 veckor, men då att någon rolig människa hade kunnat kommit ner och åkt runt lite med mig.
Så är det någon som vill åka runt med mig i Thailand en 4 veckor nästa vinter?? Säg bara till!

Här är Några bilder. Har laggt upp närmare 60 bilder på Facebook, så vill ni se fler kolla där.


     


     

  


Känns redan som det var en evighet sen jag var där...

Imorgon ska man till jobbet igen och jag har en känsla av att jag får jobba några dagar för dom som var med om branden. En hemsk historia det där, kunde har slutat mycket värre än vad det gjorde.

Jag vill tillbaka till Thailand NU!!

Kommentarer
Postat av: Maria

förstår att du längtar tillbaka , här är det bara kallt och grått. Va är det för brand du pratar om?

2009-02-01 @ 18:09:36
Postat av: Katta

Det har brunnit på mitt jobb... en lägenhet är totalförstörd och några rökskadade...

2009-02-01 @ 19:11:23
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh helt underbara bilder! Det ser verkligen ut som paradiset!

På bilden där du är från sidan så ser det ut som om du skulle vara inklippt i bilden :D

2009-02-01 @ 20:42:36
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Maria

jag läste om det i ep efter att jag skrivit kommentaren , usch va hemskt... hoppas att det går bra för alla inblandade i tidningen visste dom ju inte riktigt ...

2009-02-01 @ 21:00:55
Postat av: Katta

Vad jag förstår så stod det typ bara att det brunnit i ep. Men det har väl inte gått så bra för alla inblandade kan jag säga... Men det kunde ha gått mycket värre, gasflaskor fanns i lägenheten som brann.

2009-02-01 @ 21:33:09
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för vykortet =D

jag hoppas att jag en dag får chansen att uppleva thailand , som du skrev jag kommer säkert älska det.

2009-02-05 @ 21:41:26
Postat av: Maria

Tack för vykortet =D

jag hoppas att jag en dag får chansen att uppleva thailand , som du skrev jag kommer säkert älska det.

2009-02-05 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0