Inte någon idé

Jag skulle så gärna vilja skriva om hur jävla skit allt är just nu!
Men det känns som att det går inte, man verkar inte få tycka att allt är skit. Alltid är det någon som ska hålla på och säga åt en att skärpa sig, nån som säger att det finns dom som har det värre, du har ju din vänner... osv...

Känner man att just nu går allt bara neråt, jag har inte alltid mina vänner och verkligen inget går som jag vill på minsta lilla sätt och dom närmaste 7 månaderna ser ut att bli förjävliga... det går tydligen inte att skriva om hur man känner eller tycker om det.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Känn vad du vill och skriv vad du vill.

VILL du må dåligt så hey gör det!

Jag utgick bara ifrån att alla människor VILL må bra?

2009-02-05 @ 20:29:24
Postat av: Linda

Varför kommer de 7 närmaste månaderna att vara dåliga?

2009-02-06 @ 08:20:56
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej kusin vitamin! Hoppas ni hade det bra i thailand.. eller jag såg att ni hade det bra på bilderna! vilket paradis. En fråga bara vem är den där mikaela?? Ibland tror jag inte att allt handlar om vad man VILL utan om hur man KÄNNER och det kan tyvärr inte styras, vare sig du VILL eller inte. Aja.. Vi måste ses snart, jag e ju iaf hemma typ hela dagarna.. kan du inte höra av dig när du e ledig å så?? så kan vi ta en lunch å fika?? och bara så att du vet så är jag inte längre än ett telefonsamtal bort om du vill prata.. Kramar

2009-02-06 @ 17:12:40
Postat av: Maria

Det Mikaela skrev till dig skrev hon iall välmening Katta .. faktum är att hon har rätt. Valen vi gör i våra liv styr vi själva över , men man måste inse det. Det är ingen som påsttår natt man aldrig mår dåligt bara för att man väljer att inte må dåligt .. men man måste vilja välja att må bra , man måste våga ... annars står man där stilla på samma stig och tar sig inte någonstans . Jag har inte heller pojkvän/flickvän eller speciellt många vänner som bryr sig .. jag känner mig fruktansvärt ensam och övergiven .. men jag väljer att gå framåt , välja bort det dåliga och fukuser på det som kan bli bättre ... att dom 7 närmaste månaderna kommer bli skit .. det bestämmer bara du och bara du kan ändra på det, man måste försöka. Visst får man må dåligt .. det gör alla emellanåt .. men man vill ju inte att någon ska må dåligt. Och det vill väl inte du heller.

Det kanske är jävligt trist men den ända du kan förvänta dig något från i livet är dig själv, och det är verkligen jävligt hårt att det ska var så ... men det är så. ska något hända måste man själv vara där och putta.

hoppas du inte blir sur på mig nu.. jag vill bara hjälpa dig att förstå, det var först när jag insåg det här som jag kunnde gå framåt...

Det går faktiskt att styra hur man känner .. tids nog..även om det kanske är svårt att förstå, jag har inte heller alltid trott att det går tro mig.

2009-02-06 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0