Onsdag 18 Februari

Jag är fortfarande lite velig på om jag vill fortsätta blogga... Eller jag vill nog, men jag vet inte riktigt om vad jag ska skriva. Det känns som om att jag inte riktigt kan skriva det jag vill.

Just nu är jag i en jättesvacka och det känns som att många tycker att det är bara att ta sig ur den. Men det är inte alltid så lätt, speciellt inte när jag är i den situationen jag är i. Det känns som att så mycket bara går emot mig, det enda som går åt mitt håll på minsta lilla sett är att jag får tillbaka jobbet. Men med en ny rad, nya helger , nya att jobba med hela tiden och som det ser ut nu alldeles för mycket kvällar. Inte helt okej det heller...


Nu är jag i Skövde några dagar. Några av anledningarna är för att tömma brevlådan, plugga och låtsas gå i skolan.
Min så kallade släkt ska inte ännu få veta att jag hoppar av. Så är det någon i min släkt eller någon som känner någon i min släkt. Snälla, säg inte något till någon! Dom jag har berättat för personligen vet varför dom inte får berätta vidare.


Om jag skulle ta och äta lite clementiner i hopp om att förkylningen hinner bli lite bättre innan fredag.

Kommentarer
Postat av: emman

hoppas allt går åt ditt håll :)

Det är du värd.

Bålsta bladet annonserar om lite lägenheter i centrum. Kanske någon av dem är något för dig?

2009-02-19 @ 00:54:42
Postat av: Katta

Tack Emma.

Jag har ju redan en lägenhet, men min bror bor i den och jag får hela släkten emot mig om jag kastar ut honom... Så jag kan inte ringa på en lägenhet, ifall att han får någon annan stans att bo... Lite drygt

2009-02-19 @ 10:31:33
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: emman

Du kan inte be honom försöka hitta nån ny då?

Så kan han bo där så länge som han behöver... tills han hittar en ny dvs...

Jobbig situation!

2009-02-19 @ 11:41:56
Postat av: Katta

Han söker... men det passar tydligen inte att bo vart som hellst, det får inte vara i polishuset eller för tidig inflytt... Han är lite knäpp min bror.

2009-02-19 @ 12:02:59
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0