Året som gått i Bilder!

Jag har i flera dagar tänkt lägga upp bilder från året som gått... Men det har inte blivit av då jag mest suttit vid mamma och pappas dator.
Så här har ni några bilder från året som gått!

Nyårsafton 07-08

  

Kommunfesten 29e Februari

     


Sen blev det vår. Då var jag på dop, sprang vårruset, klippte mig kort bland annat...

     

  

Sen blev det sommar och några resor... Rhodos och Gotland blev sommarens destinationer.
Mamma och Pappa hade sin 100-års fest och lite annat skoj hände...

     

  

     

     


I slutet av sommaren åkte vi på Kryssning!

     

Sen på hösten flyttade jag till Skövde och började plugga...

     

Glamour Festen på jobbet

     

Till sist så föddes då även tre små kusinbarn i sommras.
Tilde,     André   &   Emil


     

Kommentarer
Postat av: Maria

Va roligt med lite bilder :) Hur kommer du göra med skolan? kommer du flytta hem snart? jag tycker det viktigaste är att du ska må bra .. om inte din föräldrar fattar det ...skit i dom .. dom vet inte hur det känns för dig.

kram Maria

2009-01-07 @ 16:19:29
Postat av: Katta

Jag kommer sluta plugga och flytta hem. När jag flyttar hem vet jag inte, men som det ser ut nu i månads skiftet mars/april. :)

2009-01-07 @ 22:15:19
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad roligt med bilderna! Jag fick mig ett par skratt :D

2009-01-07 @ 22:15:59
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0