Dagens Schema

Mitt schema för dagen ser ut som så här... 

        - Plugga
        - Packa
        - Plugga
        - Städa
        - Plugga
        - Gå till Willys
        - Se till så att jag packat ner allt jag behöver till Thailand och Hemma


Hur mycket av det som står på mitt schema har jag gjort än så länge då?
Inget! Eller jag har lagt upp min resväska på sängen och tömt den, så en liten bit på väg med packningen är jag. Just nu ser det ut som om pluggandet kommer komma i sista hand idag, jag kommer nog skriva klart det imorgon på tåget och posta det imorgon. Men men, så kan det bli ibland.
Städandet kommer gå ganska fort, det är mest att diska och plocka undan lite kläder som ska in i garderoberna.
Willys, det går ganska fort det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0