En av många konstiga drömmar...

Jag drömmer ibland så konstiga saker.

Som inatt drömde jag att jag och (vi kan kalla honom) N skulle få barn. Eller först så blev vi nog tillsammans på något konstigt sätt och helt plötsligt var jag gravid. Jag såg inte ut som mig själv under graviditeten, jag var smal med bara en löjligt liten mage.
Sen så när jag skulle föda var det planerat snitt. Det känndes så verkligt att ligga där i operations salen. Barnet var en liten pojke och väldigt lik N. Vi hade mer eller mindre bestämt os för att han skulle heta Maximilian, men bebisen passade inte i det namnet. Då N´s favoritnamn var Anton fick vi tillåtelse av Linda till att döpa honom till det.
Sen helt plötsligt var lilla Anton 2 år och sprang omkring på våran gräsmatta...


Undrar vad N skulle säga om jag berättade om den här drömmen för honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0