En Liten Hemlighet

Jag har faktiskt en liten hemlighet...
En hemlighet som jag har gått och funderat på ett bra tag nu. Jag har velat fram och tillbaka...

Men nu har jag bestämt mig!

Jag har pratat med chefen och med M om det.

Jag ska flytta hem och komma tillbaka till jobbet!

Jag mår inte bra i Skövde. Det är inte värt att ens försöka länge till där, har verkligen varit mycket gladare av att vara på jobbet. Mår dåligt över tanken på att åka ner dit nu på tisdag.



Nu måste jag bara berätta för mamma och pappa om mina planer... Dom kommer inte bli glada.

Kommentarer
Postat av: Linda

Whohoo fan vad nice! Nu gjorde du verkligen min kväll :D

2009-01-04 @ 22:17:38
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: empan

Grattis :)

Det är underbart när man har bestämt sig :)

Hoppas du kommer trivas så mycket bättre i Bålsta! :D

2009-01-04 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0