I Thailand!

Ja nu sitter jag da har... Internet har pa hotellet har inte fungerat i nagra dagar, sa jag har inte orkat bry mig om att leta efter nagot annat stalle.
Har ar det iallafall varmt och skont. Lite for varmt vissa dagar nar vindarna vagrar att befinna sig pa stranden!! Nastan skonare att ligga vid poolen da, dar blaser det lite mer av nagon konstig anledning...

jag har inte fatt sa mycket farg annu... Jah gar fatt nagra konstiga utslag pa stora delar av kroppen. Min kropp verkar inte gilla kombinationen saltvatten/sol utan att kunna duscha av sig. Forstar verkligen inte varfor det inte finns duschar pa stranden? Jag kan knappt ligga direkt i solen med dom har javla utslagen! Det riktigt svider och branner efter en liten stund och kliar som jag vet inte vad! Sa vi for se hur jag loser detta, jag vill ju kunna ligga i solen och njuta.

I forrgar sa sag vi en bekant har nere. Men vi hade ingen mojlighet till att sage hej eller sa. Men det gjorde vi idag pa stranden istallet. Jag traffar verkligen personer jag kanner varje gang jag ar utomlands!! Helt sjukt!
Det var iallafall min gamla larare fran grundskolan som jag traffade. Lena. Hur underbart bra larare som hellst! Lite skoj.

Ne om jag ska ta och bege mig mot rummet och lasa lite... inte helt fel. Har edan last ut 2 bocker. Inte helt fel pa typ 5 dagar har nere. Igar stracklaste jag en bok fran parm till parm. Hur underbart som hellst att kunna lasa sa!

Puss o Kram pa er!
Ska kanske lagga upp nagon bild imorgon om jag orkar...

Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Sola åt mig också! ;p

2009-01-22 @ 17:32:18
URL: http://finest.se/sjostromer
Postat av: Maria

oh , äntligen får man livtecken från dig=P

här är det kallt kallt kallt ..och blek blek blek. men det funkar ändå... hoppas att du har det skönt , va häftigt att du träffade Lena från lågstadiet .. coolt. kram

2009-01-22 @ 19:25:30
URL: http://miasen.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som att du har det riktigt skönt! Njut av din resa och din ledighet! Ta hand om dig! Kram

2009-01-22 @ 19:34:20
Postat av: Lexus von Glasöga

Underbart att ni har sånt fint väder där borta! Synd på dina utslag, men de går nog bort snart ska du se :)



Saknar dig massor så se till att skicka fler sms om hur det är där borta.



Puss

2009-01-22 @ 20:37:55
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Linda

Robins jäkla namn blev det visst, men det ska stå Linda :D

2009-01-22 @ 20:38:54
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0