Lever i ett Kaos!

Ni anar inte hur min lägenhet ser ut just nu?!

KAOS!!

Då skojjar jag inte! Jag har kartonger i hela hallen från soffan och tv-hyllan. Jag kommer inte ens in i garderoberna där. Så det vore bra att ta ut dom kanske?
Behöver komma in i garderoberna för att leta efter kläder... Behöver tvätta lite kläder som jag ska ha med till Thailand.

Sen så har jag ju kartonger med saker i resten av lägenheten. Kartonger som jag inte tänker packa upp.
Hade jag inte glömt min kamera sladd hemma så hade jag tagit kort på eländet och visat er.

Kommentarer
Postat av: Linda

här är det också kaos. Stökigt som satan, tvätt som måste bli tvättat, tvätt som måste sorteras och invikt. Disk som måste diskas och disk som måste ställas in i skåpen.

Leksaker överallt och allmänt stökigt.



jag blir galen!

2009-01-10 @ 18:26:46
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0