Lite Vardagslyx Är Ett Måste

Jag har tänkt lite på en sak...

I dagens samhälle så finns det ju så himla mycket krav! Vi tjejer ska se perfekta ut, man ska vara på ett visst sätt och göra alla andra tillags.
Det är rätt sjukt egentligen!

Men ändå så tycker jag att vissa delar av den här "perfekta" ytan kan vara lite bra.

Det är ingen hemlighet att jag älskar smink, kläder och allt annat sånt där roligt tjejiga saker. Skulle jag ha möjlighet och pengar skulle jag lägga ner massor av tid på en Personlig Tränare, manikyrer, hårförlägningar, smink och kläder. Men det har jag tyvärr inte. Däremot så tar jag dom möjligheterna jag får till att unna mig att fixa naglarna hemma en kväll, färga håret ibland och shoppa ett onödigt plagg som jag egentligen inte behöver. Något som jag faktiskt borde lägga ner pengar på ar massage! Men jag har ju valt att lägga dom pengarna på en kiropraktor....

Jag tror att många utav oss inte unnar sig själv lite lyx i vardagen.
Så ta och lyxa till det lite nån kväll! Idag så sitter jag här med lite vin vid datorn, ska strax fixa mina naglar och sen lägga en ansiktsmask.


 




Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag skulle verkligen vilja ta ett långt varmt bad ikväll. Få vila mina onda ben och få komma ifrån lite, det skulle vara guld.

2009-01-03 @ 21:37:26
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Katta

Det låter inte helt fel! Med lite härlig musik i bakgrunden och något riktigt gott att dricka...

2009-01-03 @ 21:53:29
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0