Måndag 12 Januari

Nu har jag sagt upp min lägenhet! Jag har den tom sista april, så det är långt kvar innan jag är av med den.

Förutom det så har jag solat idag. Helt underbart! Har inte gjort det på evigheter. Så härligt att bara få ligga där och njuta en liten stund. Egentligen är det ju inte bra att sola solarium, men jag behöver "vänja" mina pigment lite. SÅ min kropp inte får världens chock när jag är i Thailand. Så jag funderar kanske på att sola en halv solning på onsdag också, men vi får se om jag har tid och ork till det.

Sen så det viktigaste av allt!!
Jag har hittat jättefina gardiner!!!  Dom är vita i grunden med lila och rosa blommor på, med lite inslag av svart i också. Nu låter dom ju väldigt tjejiga, men det är dom inte. Det är ganska stora och enkla blommor. Jag tror iallafall att dom kommer passa perfekt in i min lägenhet nu när det är gråa väggar i den och nu när jag har gråa och svarta möbler. Så jag ska gå och köpa dom imorgon efter skolan.
Som en kontrast mot det gråa och svart så kommer jag ha lite björk möbler och massa lila och rosa detaljer! Jag vill flytta tillbaka nu!


Ne om jag ska ta och förbereda lite för kvällen och tvättstugan?

Kommentarer
Postat av: Linda

vad roligt med gardiner! Dom måste jag få se kort på sen när du köpt dom ;)

2009-01-12 @ 20:25:57
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0