Mina konstiga drömmar...

Inatt drömde jag om N igen...

Den här gången var jag hemma hos honom i hans hus. Han höll på att renovera, så jag var där och höll honom sällskap när han slipade vardagsrumet. Sen gick vi på en rundtur i huset, men han hade inget sovrum? Huset var iallafall jättefint.
Efter ett tag så kom hans syskonbarn dit? Två pojkar, och även hans föräldrar som passade pojkarna. Men om han har syskon eller syskonbarn i verkligheten vet jag inte.
Jag kommer ihåg att jag funderade på hur jag skulle ta mig till jobbet därifrån då huset låg i Enköping och jag inte hade någon bil ännu? Och N behövde ju sin bil för att ta sig till jobbet själv.


Jaja... Jag hade iallafall en bra känsla i kroppen när jag vaknade. Lite fundersam på varför jag drömmer så om honom, men det går väl inte att förklara... :)




Ett litet tillägg. Jag fick veta i morse att en av mina gummor på jobbet somnade in igår...
Skönt för henne, men ändå tråkigt. Min lilla gumma.

Kommentarer
Postat av: lisa

inte min gumma va?

2009-01-11 @ 14:15:52
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0