När ska man berätta?

Jag har ju bestämt mig för att hoppa av skolan och gå tillbaka till jobbet.
Sen jag kom tillbaka till Skövde och under hela vintern har jag bara hört från en i min klass en gång. Nu för en liten stund sen hörde Hanna av sig på facebook! Lite roligt sådär. Hon frågade om när jag åker till Thailand och om jag är i Skövde nu osv... Hon frågade även om lägenheten och om jag trivs där.

Det känns lite falskt att inte berätta om mitt avhopp. Jag vill inte riktigt berätta det ännu för alla. Men dom flesta (typ 2 pers) kommer ju vilja komma hit och festa och lite sånt sen när jag är tillbaka från thailand.
Jag kommer ju behöva säga till så småningom att jag ska flytta hem. Men när?!
Eftersom Hanna och Robin vill hit och festa i min nya lägenhet så kommer jag ju behöva ha bort en massa kartonger.

Vad bökigt allt ska vara. Dom få som faktiskt umgås lite med mig kommer ju sluta med det så fort jag berättar att jag ska hoppa av. Jag tror inte någon utav dom vill fortsätta umgås med en som ändå ska sluta.

Undrar om jag ska berätta direkt efter thailand?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0