Obehaglig kännsla

Idag är det den fjärde dagen i rad som jag mår illa när jag äter. Eller mår illa är lite fel ordval.
Jag mår konstigt. Min mage rör runt som om det vore ett världskrig i den och jag klarar knappt av att dricka kaffe. Det tar stopp på något sätt. Men samtidigt är jag hungrig.
Det är en riktigt obehaglig kännsla.

Det enda jag inte mått konstigt av är clementiner och äpplen. Men jag kan ju inte bara äta det, då svälter jag ju ihjäl mig själv.

Ne om jag skulle gå till Willys och köpa lite mer clementiner och äpplen?

Kommentarer
Postat av: Emelie

har precis samma problem! jätte jobbigt är det :/

2009-01-15 @ 21:03:22
URL: http://carpediembaby.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0