Vill hem nu...

Visst jag trivs här i lägenheten jag bor i nu och så...
Men allt som har med skolan och sånt och göra får mig bara att må pyton!

Vi har fått en hemtenta nu som ska vara klar lagom tills att jag åker till Thailand. Den känns inte så svår eller allt för jobbig att syssla med i några dagar. Men när jag tänker på tentan som är imorgon... eller den som jag redan har kuggat.
Då vill jag bara vräka i mig chokladen jag har i kylen och kolla på film hela natten. Jag ska då inte skriva tentan imorgon. Men bara tanken på att jag måste plugga till omtentan på den. Inte så rolig tanke...

Måste säga till mamma och pappa imorgon om min flytt. Måste leta reda på mitt kontrakt till den här lägenheten också. Behöver säga upp den innan Thailand. Har jag riktigt jävla tur så vill nån ha den innan uppsägningstiden är över. Men som det verkar nu så... har jag inte sån tur.

Jag vill ju flytta hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0