Först helgen, sen Semester

Det känns verkligen inte som om jag ska jobba helg. Kanske för att jag egentligen inte vill det. Känns så fel, jag ska ju gå på semester!
Men lite skoj ska det ändå bli att jobba helg. Idag så har Annette med sig sin lilla Tuff. Imorgon händer det väl inte så mycket. Men på Söndag så har vi två som fyller år. En tant blir 90 och en annan 89. Så vi kommer ha riktigt stort kalas. Tyvärr så kommer dom nog firas när jag är på min rast... Så vi får se om jag kankse tar rasten på jobbet för att kunna vara med och fira.
Inte alltid man jobbar sin sista dag innan semestern och firar en 90 åring.

Hoppar iallafall att vädret hinner ändra sig lite. Så att vi som går på semester eller redan har får lite sol iallafall. Det har ju pratats om värmen från ryssland. Det skulle ju passa om den kom nu, eller på måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0