Känns inte som semester

Jag jobbar ju helgen nu och sen går jag på semester.
Men det känns inte riktigt som om jag ska på semester. Visst jag ska till Finland i 10 dagar, vilket förmodligen kommer påfresta mitt psyke så enormt. Jag kommer verkligen behöva semester från dom andra efter det.
Semester för mig är ändå att få åka bort. Då inte till Finland.
Utan åka bort till solen och värmen!
Nu ska jag inte åka till solen och värmen... Vilket känns så jävla trist.
Jag har ju varit utomlands nästan varje sommar sen jag var 17.
Känns så fel på något sätt att inte göra det i år.
Ingen som kan eller vill... Jag måste fan hitta någon att resa med, som vill och kan lägga sina extra slantar på en solresa. Någon som älskar solen lika mycket som jag gör. Men vart hittar man denna tro? Jag har letat... men det verkar inte finnas någon.

Semester ute i skogen med mygg och min så kallade familj?
Står det om en 21 årig kille som blivit mördad i Finland så vet ni vem som gjort det. Eller om det står att en 24 årig tjej tagit livet av sig pga psykutbrott vet ni också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0