Lördagens festligheter

Igår så var jag på kräftskiva uppe hos mina föräldrar, eller vi var hos Madde & Tony som bor grannar med dom. Alltid lika gott med kräftor! Längtar redan tills nästa gång jag får äta det ;)

      

  

     



Sen så åkte jag och Maria ner till mig och gick på en fest i porten brevid min. Men där kunde vi inte va då det fanns en otroligt löjlig tjej som bodde där... Men vi tog med och C och födelsedagsbanet hem itl lmig och fästade här iställt. Siste man lämnade min kägenhet vid strax efter 6 :)

     


     



Vad har jag då lärt mig den här helgen?
Jo! Nästa gång jag får ett infall i att vilja raka benen så ska jag göra det.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha...ja det ska du nog göra nästa gång du får en känsla för att rfaka benen man vet aldrig vad som händer.fy fan för den första bilden på mig ... usch!

2009-07-27 @ 12:03:23
Postat av: Katta

Benen är nyrakade idag! ;)

2009-07-27 @ 12:07:10
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0